Articole de blog
DE CE TRANSMISIA MEA FINALA NU ARE PUTERE?
Defecțiunile sau încetinirile operaționale sunt cu adevărat enervante. Consuma timp și uneori sunt, si costisitoare. Am creat o listă pentru dvs. cu cinci dintre cele mai frecvente probleme legate de transmisiile finale.
1. Presiune Hidraulica Scazuta |
Lipsa presiunii hidraulice este de departe cea mai frecventă problemă. Dacă transmisia finală este uzată, presiunea din interiorul motorului de deplasare va scădea. Dacă nu sunteți sigur care este cantitatea corectă de presiune, întrebați furnizorul dvs. este o modalitate bună de a merge. Dacă presiunea din motorul dvs. de deplasare nu corespunde cu valoarea informată de furnizorul dvs., este probabil ca transmisia finală să fie uzată și va trebui să decideți dacă este timpul să cumpărați unul nou new one sau să obțineți piese de schimb pentru curentul tău.
Dacă presiunea măsurată în transmisia finală este echivalentă cu cantitatea pe care v-a informat furnizorul dvs., este puțin probabil ca problema să apară în unitatea finală, ci în altă parte.
2. Tensiune in Senila |
Dacă simțiți că nu aveți suficientă putere sau mașina dvs. pare să se îndrepte într-o parte, probabil că aveți dreptate - dar nu este neapărat vina transmisiei finale. Transmisia finală poate fi în stare perfectă, dar o cale prea strânsă provoacă mai multă presiune spre interior, pe care transmisia finală s-ar putea să nu o compenseze.Tensiunea șenilelor în afara limitei optime de lucru poate cauza, de asemenea, uzură excesivă a rolelor și a altor părți ale trenului de rulare.
3. Viteza Gresita |
Întâmpinați probleme la urcarea cu excavatorul dvs.? Sau poate aveti probleme la conducerea pe un drum simplu și drept? Această problemă este adesea cauzată de o mașină, care are sistemul de control al vitezei setat în modul de viteza mare. Transmisia finală poate produce o cantitate mai mare de rotații pe minut în a doua viteză, dar cea cu o singură viteză poate produce o cantitate mult mai mare de cuplu. Nu va trebui neapărat să înlocuiți motorul de călătorie. Dar poate doriți să aruncați o privire asupra sistemului dvs. de control.
4. Transmisie Finala Zgomotoasa |
Pproduce transmisia domneavoastra finala un zgomot puternic? Dacă da, și vă lipsește puterea de la acesta, este posibil să aveți o pompă de încărcare spartă. Este una dintre cele mai probabile cauze, deoarece motorul de deplasare necesită cel puțin o cantitate minimă de presiune pentru a porni și a decupla frânele interne ale motorului. Dacă frânele interne nu sunt decuplate, excavatorul dumneavoastră va forța motorul de deplasare să conducă cu frânele de urgență activate. Chiar dacă transmisia ta finală nu este vinovatul în acest caz, probabil că va fi deteriorată de la conducere în timpul frânării de urgență! Așadar, dacă auziți zgomot puternic venind de acolo jos, investigați - nu forțați!
5. Reductorul |
Reductorul se află în partea superioară a transmisiei finale. Aceasta este una dintre cele mai fragile părți ale transmisiei finale. Dacă reductorul a fost deteriorat, transmisia finala este si ea compromisa si nu va rezista mult timp. Vorbind in termeni relativi, acesta este fără îndoială cel mai frecvent motiv pentru care operatorii sunt nevoiți să-și înlocuiască transmisiile finale.
Eforturile preventive și obiceiurile bune de întreținere vor imbunatati fără îndoială durata de vita a transmisiei finale. Acestea includ întreținerea trasmisiilor la fiecare 100 de ore de lucru. De asemenea, trebuie să vă amintiți si să schimbați filtrele și uleiul de transmisie.
Ce urmeaza acum? |
Nu ați găsit informațiile pe care le căutați? Nu mai căutați, trimiteți un e-mail serviciului nostru de asistență pentru clienți customer support, care sunt întotdeauna bucuroși să vă ajute.
De asemenea, puteți să vă abonați la paginile noastre de rețele sociale și să fiți 100% la curent cu oferte speciale și alte articole, sperăm, utile.
Telefon: +45 60 17 81 50
Whatsapp: +45 60 17 81 50
E-mail: [email protected]
Twitter: https://twitter.com/FD_Trackmotors