FAQ
Stocul nostru
Are Finaldrive-trackmotors toate produsele din magazinul online disponibile?
- Da, toate produsele sunt în stoc și gata de a fi expediate.
Dacă am nevoie de ajutor cu ceva?
- Sunteți întotdeauna binevenit să contactați serviciul pentru clienți, acesta vă va ajuta să găsiți transmisia finală corectă pentru mașina dvs. și să vă răspundă la orice întrebări ați putea avea.
Livrare
Livreaza Final drive-trackmotors în toate țările?
- Oferim transport în întreaga lume. Dacă comandați în Europa, livrarea este gratuită! Dacă comandați în afara Europei, va exista o taxă, în funcție de țara unde doriți să fie livrat transmisia finală. Vă rugăm să întrebați serviciul nostru pentru clienți pentru mai multe informații
Cum obtin livrare gratuita?
- - Mergeți la magazinul nostru online shop și cumpărați pur și simplu o unitate finală.
De ce oferm livrare gratuita?
- Pentru a face procesul de comanda mai usor pentru clientii nostri. Nu există taxe suplimentare. Prețul pe care îl vedeți este prețul pe care îl plătiți.
Vor exista costuri sau taxe suplimentare?
- Nu, nu vor exista costuri sau taxe suplimentare atâta timp cât comandați în Europa.
Ce se întâmplă dacă locuiesc în afara Europei?
- Vă rugăm să contactați servisiu nostru noastră pentru informații despre costul livrarii în țara dvs.
Când imi primesc comanda?
- Dacă comanda dvs. este plasată înainte de 14.00 UTC +1, o vom expedia în aceeași zi.
- De îndată ce comanda dumneavoastră părăsește depozitul nostru, veți primi un e-mail cu un număr de urmărire, astfel vă puteți urmări cu ușurință comanda până când o primiți.
Cu ce companii de transport de marfă cooperează Final drive-trackmotors?
- - Livrăm produsele noastre prin TNT, Schenker și GLS.
Manual de montare si instalare
Ce este manualul de montare și instalare?
- Este un ghid pentru a vă asigura că montarea unității finale este ușoară și confortabilă pentru dvs.
De ce oferă Final drive-trackmotors acest serviciu?
- Dorim să vă sprijinim în calitate de client, pe cât posibil, cu instalarea corectă și ușoară a noii dumneavoastră transmisiei finale.
Cum obțin manualul de instalare?
- Când primiți noua dvs. transmisie finală, manualul de instalare va fi inclus în pachet.
Ce se întâmplă dacă manualul de instalare nu este atașat la unitatea finală când îl primesc?
- Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți cu numărul dvs. de comandă și vă vor trimite unul nou prin poștă.
Ce se întâmplă dacă am întrebări cu privire la manualul de instalare?
- Sunteți întotdeauna binevenit să contactați serviciul nostru pentru clienți pentru orice întrebări pe care le puteți avea.
Cum pot fi sigur că transmisia finală se va potrivi mașinii mele?
- Suntem experți când vine vorba de transmisii finale, iar angajații noștri au o experiență excelentă cu aceste produse. Dacă aveți o mașină care nu este prezentată pe site-ul nostru, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți și vă vor ajuta cu plăcere să găsiți o soluție care să funcționeze perfect pentru dvs.
Metode de plata
Cum plătesc pentru comanda mea?
- Acceptăm VISA și Mastercard. Dacă aveți îndoieli, vom accepta plata prin transfer bancar prin serviciul nostru pentru clienți.
Cum îmi primesc factura?
- Veți primi factura pe e-mail când comanda dumneavoastră este gata pentru livrare.
- Dacă vă lipsește factura, vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți
Stadiul comenzii
Veți primi pe e-mail, o factură împreună cu un link pentru urmărirea expedierii, atunci când comanda este expediată,
Întoarcere
Pot să-mi returnez unitatea finală?
- Dacă doriți să returnați transmisia finală primita, trebuie să aveți un acord scris cu serviciul nostru pentru clienți.
Pot primi o rambursare sau pot schimba unitatea finală?
Da, este posibil să obțineți o rambursare sau să schimbați unitatea finală, dacă sunt îndeplinite cerințele de mai jos:
- Fără semne vizibile de utilizare (fără zgârieturi, fără deschidere a porturilor)
- Factura originală trebuie trimisă înapoi împreună cu unitatea finală sau trimisă prin e-mail.
- Unitatea finală trebuie să includă toate manualele și ambalajul original.
- Trebuie să ne întoarcem cu mașina finală în termen de 15 zile calendaristice.
- Clientul este responsabil pentru toate costurile de transport pentru retur.
- Comenzile speciale sau produsele folosite nu pot fi returnate.
Dacă acceptați o rambursare, cât timp îmi va lua banii înapoi?
- După ce serviciul nostrum pentru clienți a primit transmisia finală returnată, a verificat toate cerințele și a aprobat rambursarea, banii vor fi trimiși înapoi în contul dvs.
Cum depun o cerere de returnare?
Pentru a depune o cerere de returnare, va rugam sa contactati serviciul nostru de client la [email protected] .
Trebuie să încarc un fișier/poză?
- Recomandăm clienților noștri să încarce o poză a transmisiei finale, pentru a accelera procesul de returnare.
Vă rugăm să rețineți că, prin completarea cererii de retur, nu aveți automat un acord scris cu serviciul nostru pentru clienți, până când acesta nu a fost aprobat..